poniedziałek, 12 września 2011

Maria Szyszkowska dla ludzi

Dzisiaj idąc ulicą pierwszy raz zatrzymałam się na widok plakatu i poczułam bijącą z niego dobroć.  Prof. Maria Szyszkowska to filozof-polityk, a przede wszystkim człowiek kochający ludzi.  Bezkompromisową postawą i ukierunkowaniem na człowieka zawsze wzbudzała moją sympatię i podziw.  Nie interesuje mnie z jakiej listy startuje bo wiem, że zawsze będzie stawać po stronie człowieka nie biorąc udziału w gierkach partyjnych.  Wiem, że jeżeli powróci do polityki zawsze będzie bronić tolerancji i szacunku należnego każdemu człowiekowi.  Nie zgadzam się z wieloma jej poglądami politycznymi natomiast jestem przekonana, że osoba tak dobra może w parlamencie roztopić wielu zamrożonych polityków i zarazić ich miłością do drugiego człowieka.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna