poniedziałek, 10 października 2011

10 procent kitu

Stało się, Ruch Palikota złapał 10% Polaków na "ładnie" opakowany produkt.  Kiedyś kupiłam taką samą kawę, którą kupuję od lat, tak mi się wydawało.  Kawa tak samo opakowana, o podobnej barwie, a o ohydnym smaku. Podróbka ładnie, a nawet ładniej zapakowana.  Palikot ładnie opakował to co SLD wciska od lat z tym, że opakował ten kit w świeże opakowanie i dopakował do niego sadzonki, które chce zalegalizować.  Za cztery lata okaże się, że ludzie z ruchu, których któraś partia zechce przyjąć dadzą do niej nogę tak Jak Arłukowicz wiejąc z tonącego SLD.  Nic nie zostanie z dawanych przed wyborami w 2011 roku obietnic, a młodzi zafascynowani paleniem ludzie będą dalej organizować marsze wolnych konopii i nie będą na tych marszach pojawiać się już Palikotowcy, których po prostu nie będzie.  Szkoda, że polska scena polityczna jest tak uboga i nie pojawia się na niej nic nowego, a jedynie odgrzewane kotlety na tłuszczyku polewanym przez Palikota.  Może kiedyś uda się Korwinowi Mikke czy też Partii Zielonych wprowadzić świeżość do parlamentu, która zastąpi ładnie opakowane marketingowo produkty.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna