10 procent kitu
Stało się, Ruch Palikota złapał 10% Polaków na "ładnie" opakowany produkt. Kiedyś kupiłam taką samą kawę, którą kupuję od lat, tak mi się wydawało. Kawa tak samo opakowana, o podobnej barwie, a o ohydnym smaku. Podróbka ładnie, a nawet ładniej zapakowana. Palikot ładnie opakował to co SLD wciska od lat z tym, że opakował ten kit w świeże opakowanie i dopakował do niego sadzonki, które chce zalegalizować. Za cztery lata okaże się, że ludzie z ruchu, których któraś partia zechce przyjąć dadzą do niej nogę tak Jak Arłukowicz wiejąc z tonącego SLD. Nic nie zostanie z dawanych przed wyborami w 2011 roku obietnic, a młodzi zafascynowani paleniem ludzie będą dalej organizować marsze wolnych konopii i nie będą na tych marszach pojawiać się już Palikotowcy, których po prostu nie będzie. Szkoda, że polska scena polityczna jest tak uboga i nie pojawia się na niej nic nowego, a jedynie odgrzewane kotlety na tłuszczyku polewanym przez Palikota. Może kiedyś uda się Korwinowi Mikke czy też Partii Zielonych wprowadzić świeżość do parlamentu, która zastąpi ładnie opakowane marketingowo produkty.
Komentarze (0):
Prześlij komentarz
Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]
<< Strona główna