niedziela, 25 września 2011

Kornelia Kwapisz dogodna i Echo Investment

Kornelia Kwapisz dogodna mówi:
"Nic o tym nie wiem żeby ojciec rozmawiał w PO w sprawie mojego startu i żeby pomogło mi to, że jestem jego córką"
Żmijan mówi:
"od Pana dowiaduję się, że jest córką prokurenta Echo Inwestment. Nie interesowałem i nie emocjonowałem się tą inwestycją.
 Jak to możliwe, że Żmijan będący lubelskim posłem nie interesuje się inwestycją budzącą kontrowersje od 10 lat. Dopiero w tym roku prezydent Lublina Krzysztof Żuk zakończył negocjacje z Echo I. oraz przekonał lubelskich radnych w tym radnych z PO by zmienić plany zagospodarowania na korzystniejsze dla firmy.
Tak oto PO-mocna 7 bez pomocy taty dostała moc wsparcia od nie interesującego się jak i nie emocjonującego się inwestycjami w Lublinie lubelskiego posła. Kornelia Kwapisz po prostu w dogodnym momencie postanowiła zostać posłanką i dogodna tzn. pomocna siódemka się jej po prostu trafiła.

Komentarze (1):

2 października 2011 03:29 , Anonymous Anonimowy pisze...

masz jakies kwity na P. Henryka Ciocha?

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna