środa, 20 października 2010

Działalność polityczna.

Nigdy nie należałam i nie należę do żadnej partii politycznej. Jedyną moją działalnością polityczną było w 1989 roku (miałam 12 lat) roznoszenie ulotek i rozwieszanie plakatów Komitetu Obywatelskiego w Lublinie nawołujących obywateli naszego miasta do uczestnictwa w wyborach 4 czerwca, które doprowadziły do upadku „komuny”. Podobną „działalność polityczną” prowadziłam rok później, przed pierwszymi wyborami samorządowymi. Było to moje pierwsze, dziecięce jeszcze, polityczne opowiedzenie się za Polską, jako państwem wolnym, demokratycznym, samorządnym i praworządnym. Dokonany wówczas wybór polityczny jest dla mnie aktualny do dziś. Ponieważ jestem już osobą dorosłą, zdecydowałam, że w chwili obecnej nadszedł czas, aby moje pokolenie podjęło się służby mieszkańcom mojego miasta. Uważam, że samorządy w Polsce nie powinny kierować się dobrem jakiejkolwiek partii politycznej, lecz mieć na względzie przede wszystkim dobro mieszkańców polskich miast i wsi. 

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna