środa, 20 października 2010

Mój życiorys.

Prywatnie
Urodziłam się 19 czerwca 1977 roku w Bydgoszczy; w roku 1980 zamieszkałam wraz z rodzicami w Lublinie. Od kilku lat jestem żoną Arkadiusza Galińskiego, policjanta. Mamy synka Winicjusza, który skończył niedawno 16 miesięcy i jest najcudowniejszym dzieckiem na świecie.
Wykształcenie
Ukończyłam XVII Liceum Ogólnokształcące w Warszawie, a następnie w latach 1999-2002 studiowałam prawo na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. W chwili obecnej jestem niestacjonarną studentką II roku politologii  Wyższej Szkoły Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki w Warszawie.
Kariera zawodowa
W roku 1998 podjęłam pracę prowadzenia sekretariatu w kancelarii adwokackiej mecenas Elżbiety Bindas-Łasko. Poza zdobyciem umiejętności zarządzania pracą kancelaryjną, praca pozwoliła mi z bliska oglądać problemy z prawem cywilnym mieszkańców naszego miasta i regionu związane zarówno z życiem prywatnym, jak i konfliktem interesów natury własności materialnej. Praca w kancelarii adwokackiej była dla mnie wielką szkołą życia, z której wyniosłam szacunek dla obowiązującego prawa oraz swego rodzaju poszerzoną wyobraźnię na temat  natury ludzkiej.
W roku 2003 rozpoczęłam prowadzenie własnej działalności gospodarczej   „Cafe Galeria Za Piecem” w Lublinie przy Al. Racławickich jednocześnie podjęłam pracę w wydawnictwie „Clio” gdzie byłam zatrudniona do 2006 r. W prowadzonej przeze mnie kawiarni, obok oferty czysto gastronomicznej, organizowałam wystawy fotografii artystycznej, promocje książek oraz cykliczne wieczory filozoficzno-poetyckie. W imprezach uczestniczyli przede wszystkim lubelscy studenci. W roku 2006 zakończyłam prowadzenie działalności gospodarczej „Cafe Galeria Za Piecem”. Bycie przedsiębiorcą pozwoliło mi osobiście doświadczyć z jakimi trudnościami zmaga się osoba prowadząca działalność gospodarczą.
Od roku 2008 jestem menadżerem Fundacji Europejskie Centrum Inicjatyw Transgranicznych w Lublinie. Jest to praca atrakcyjna, gwarantująca mi kreatywne i czynne uczestnictwo w procesie rozwoju współpracy transgranicznej Lublina. Poprzez realizację różnorodnych projektów, prowadzonych na terenie miasta Lublina (m.in. innowacji regionów przygranicznych w Gimnzjum Nr 9 im. „Zapory” – Gimnazjum w Użgorodzie na Ukrainie; turystyki przygranicznej „Jedź do sąsiada” – Lublin-Łuck-Brześć-Tartu), poznaję problemy i możliwości Lublina wynikające z faktu, iż nasze miasto jest największą wschodnią aglomeracją miejską nie tylko w skali Polski, ale także terytorium Unii Europejskiej. Praca w Fundacji Europejskie Centrum Inicjatyw Transgranicznych w Lublinie pozwoliła mi na zdobycie wiedzy i umiejętności korzystania z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy w realizacji celów służących rozwojowi miasta i regionu. Wiedzę tę wykorzystam jako radna Lublina dla rozwoju mojej dzielnicy Śródmieście i całego miasta.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna